Wpis do rejestru działalności regulowanej

Jednostka:

Wymagane dokumenty:

Poprawnie wypełniony wniosek wraz z oświadczeniem.

Załącznik () – dowód uiszczenia opłaty skarbowej – 50 zł Wniosek (druk do pobrania) Oświadczenie (druk do pobrania) Termin realizacji: Wpis dokonuje się w terminie 7 dni od daty otrzymania wniosku. Termin uzależniony jest od otrzymania uzupełnienia wniosku, w przypadku stwierdzenia ewentualnych braków. Wpis jest dokonany z chwilą zamieszczenia danych w rejestrze.

Opłaty:

Opłata skarbowa – 50 zł Wpłaty można dokonać w banku na rachunek Urzędu Gminy w Pysznicy – numer konta bankowego: 63 9434 1025 2006 1695 1311 0001 Przedsiębiorcy, którzy w dniu wejścia w życie ustawy (01.01.2012 r.) posiadają zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych, są zwolnieni z wnoszenia opłaty skarbowej za wpis do rejestru działalności regulowanej ().

Podstawa prawna:

Na podstawie art. 9c, 9 ca oraz 9d ustawy z dnia 13 września 1996 r. ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r., poz. 2010 z późn.zm.),
Załącznik do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 z późn. zm.), część I ust. 36 pkt 9a.