Gmina Pysznica informuje, że od dnia 20 lutego 2023 r. korzysta z elektronicznego narzędzia komunikacji
z Wykonawcami, tj. platformy zakupowej, za pośrednictwem której będą przeprowadzane postępowania dotyczące udzielenia zamówień publicznych z zastosowaniem przepisów ustawy Pzp.
Informacje o postępowaniach dotyczących zamówień publicznych są, tak jak dotychczas umieszczane w Biuletynie Zamówień Publicznych Gminy Pysznica, przy czym dokumenty związane z postępowaniem będą dostępne na platformie zakupowej. Przy poszczególnych postępowaniach zostaną umieszczone przekierowania do platformy.
Bezpośredni dostęp do platformy znajduje się pod linkiem: https://pysznica.ezamawiajacy.pl
Ogólne zasady korzystania z Platformy zakupowej:
- zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://pysznica.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
- Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
- Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym zaleca się Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. - Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych Platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 17.00 pod nr tel. 22 25 72 223 lub oneplace@marketplanet.pl gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.
