Urząd Gminy w Pysznicy przechodzi na pracę telefoniczną i online

Od 16 marca aż do odwołania, Urząd Gminy w Pysznicy nie prowadzi bezpośredniej obsługi klientów. Zanim przyjdziesz do Urzędu, zadzwoń lub napisz maila – uzyskasz informację, czy sprawę możesz załatwić zdalnie lub w późniejszym terminie.

W Urzędzie Gminy osobiście załatwisz tylko sprawy związane z:
✅rejestracją bieżącą zgonów oraz urodzeń,
✅wydaniem dowodu osobistego.

Pozostałe usługi, które nie wymagają osobistego stawienia się w Urzędzie można załatwić poprzez ePuap – w tym sprawy dotyczące zameldowania i wymeldowania. Wnioski o wydanie odpisów aktów stanu cywilnego można zgłaszać mailowo lub telefonicznie celem przygotowania ich do odbioru w późniejszym terminie.
Informujemy, że zaświadczenie potrzebne do zawarcia związku małżeńskiego ważne jest 6 miesięcy od daty wydania.

Wpłaty za odpady komunalne i podatki nie są przyjmowane w Urzędzie – rekomendujemy korzystanie z bankowości elektronicznej.

Działania te podejmowane są w trosce zarówno o Mieszkańców naszej Gminy, jak i Pracowników Urzędu dlatego prosimy więc o wyrozumiałość.

Celem uzyskania informacji w poszczególnych sprawach prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

Sekretariat15 841 00 04ug@pysznica.pl
Podatki15 841 00 47podatki@pysznica.pl
Odpady komunalne15 841 00 24gok@pysznica.pl
Inwestycje,
zamówienia publiczne
15 841 01 12inwestycje@pysznica.pl
zamowienia@pysznica.pl
USC15 841 00 16usc@pysznica.pl
Print Friendly, PDF & Email